Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

poniedziałek, 14 listopada 2011

Spowite lodem...

Zimno i przymrozki nocne dają się we znaki... szczególnie widać to na tafli oczka wodnego...
Pokrywa lodowa na razie jest cienka, ale jeśli będą codziennie przymrozki to kto wie...







17 komentarzy:

  1. Brrrr...skończyła się piękna, złota jesień, zaczyna się przedsionek zimy...
    A było tak pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda... ale i zima może być piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nawet zima zaczyna pokazywać swoje oblicze . Ładne zdjęcia, chociaż to lód :-(. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Vakkert og magisk disse første frostnettene:))
    Takk for titten:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Skønne billeder.
    Jeg kan godt li spejling i vandet.
    Tak for kigget.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, the nature is such a great artist, this time the ice is locking like modern art. Amazing photos !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabi

    Your photographs are absolutely beatiful.

    Wonderful pictures.

    Wishing you a great week

    Fiona x

    OdpowiedzUsuń
  8. oby tylko pogoda taka była bez zasp.
    Życzę wspaniałego i słonecznego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Powoli mróz się do nas dobiera. Cały dzień jest ciemny i ponury. Dzisiaj też. Ale jesienie chyba są po to, by człowiek mógł tęsknić do lata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Giga, powoli... powoli idzie zima, i nic na to nie poradzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inger Marie... trochę magiczny... dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Landbohaven... dzięki :)

    Dani... to prawda że lód może tworzyć jak artysta... i to niepowtarzalny... dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiona, miło czytać :)... bardzo Ci dziękuję i życzę również Tobie wspaniałego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, trochę śniegu niech jest... roślinki zniosą lepiej zimę.
    Dziękuje i wzajemnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Tojav, u mnie też jest bardzo ponuro, ale tak jak piszesz... mamy czas aby tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie nie zamarza, bo napowietrzanie działa. A jak Twoje ryby przeżyją zimę? Przerębel robisz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Iva, ja zostawiam oczko samemu sobie.
    Rybka zapewne zimę przeżyje jak zawsze... a jeśli nie, to kupie nową :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...