"Pająki"...

 "Pająki" to nic innego jak popularnie nazywane odmiany liliowców o bardzo dużych, pajęczych kwiatach. Jestem nimi zauroczona i ostatnio znowu parę dokupiłam ... są piękne... nie mam ich zbyt dużo, ale kilka odmian jest... gdyby tylko działka była z gumy, to z pewnością miałabym ich więcej... 

ExoticSpider.... ten liliowiec mam już trzy lata, więc i kwiatów miał już sporo... zdjęcie jednak nie oddaje jego prawdziwego koloru... w rzeczywistości jest bardziej różowy...




Drugi to... no i już nie pamiętam... muszę pogrzebać gdzie go kupiłam, to i nazwa się znajdzie...




a trzeci to Regency Heights...  jego bardzo duże płatki są mocno wygięte do tyłu...



 

Komentarze

  1. Nawet nie wiedziałam że istnieją takie pająki. Piękności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je mieć, bo są naprawdę piękne i duże... również pozdrawiam...

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)