Reklamacja... i CPM...

... postanowiłam złożyć reklamację na piwoniową pomyłkę...
Pani bardzo miła odpisała że naprawią błąd... w takim razie czekam na przesyłkę...

Crown Princess Margareta... 
Dzisiaj trochę napiszę na temat tej róży... mam ją od zeszłego roku...
Kupiłam ją w doniczce, bo kupowana rok wcześniej jesienią sadzonka, okazała się słaba i nie wystartowała jak należy...
A że ja z tych niecierpliwych to kupiłam kolejną , z myślą że tamta nie będzie rosła... pomyliłam się...  posadziłam ją z przodu rabaty i mam chęć poprowadzić ja jako parkową... może się uda...
A druga zgodnie z przeznaczeniem jako róża pnąca...
Jest piękna... pełna, pełna swojego uroku i pachnąca... ma tylko jeden mankament... w tym upale jej duże kwiaty zwisają i trochę jakby mdleją... wieczorem odżywają... to dopiero jej drugi sezon i mam nadzieję że  w następnych latach zmężnieje... na razie zdrowa i oby tak dalej...




Komentarze

  1. Ładne ma kwiatostany, pełne i jeszcze pachnące. Niech zdrowo rośnie :):):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)