Dziwny rok...

Witajcie...
Minęło już osiem miesięcy od ostatniego wpisu... no cóż... czasem tak jest, że ma się wszystkiego dość i trzeba odłożyć niektóre sprawy, które nie są najważniejsze... i tak było u mnie.
A teraz przejdźmy do spraw ogrodowych...
Jest zimno, i trochę mokro, ale zbyt sucho aby dobrze napoić rośliny... zachmurzenie niby spore, ale deszczu z tego niewiele... 
Rośliny rosną, ale obawiam się trochę o róże... chyba nie będzie zbyt obfitego pierwszego kwitnienia.
A to za sprawą "pustych" pędów... jest ich sporo na różach i zastanawiam się jaka jest tego przyczyna... czy to jakiś szkodnik, czy to z zimna... szukałam informacji i coś mi kołacze że to jakiś szkodnik... nie znalazłam konkretnej odpowiedzi, chyba że źle szukam...
 A teraz pochwalę się moim nowym zauroczeniem... miała być o pojedynczych kwiatach, ale jest pełniejsza... jedną kupiłam w zeszłym roku, a drugą niedawno... w planie jest jeszcze jedna...

Zdjęcie jest sprzed kilku dni, więc jeszcze w pąku... miała być jasno różowa, a jest taka... ciekawe jaka będzie ta druga ?...











Komentarze

  1. Śliczne kwiatuszki, serduszka ci pięknie zakwitla:-)a róże uwielbia mój mąż :-) wiec on więcej o nie dba:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja zwróciłam uwagę na serduszkę, bardzo oryginalna odmiana.
    Czasem tak bywa, że kupujemy roślinę inną niż oczekiwana. Bardzo mnie to złości ale w końcu staram się polubić nowy nabytek bo jakie jest wyjście :)))
    Serdeczności Gabrysiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne grupy kamasji! I oczko... - bardzo bym chciała je zobaczyć w całości, jak jest usytuowane, obsadzone? I nie żałuj nam już tych Twoich pięknych kadrów, nie przepadaj na tak długo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)