Nietypowa wiosna... ?

.. a może to prawidłowe ?....
Ta wiosna jest niesamowita... niesamowita, bo już dawno nie było tak zimnej i tak kapryśnej wiosny jak jest teraz...
Było trochę cieplejszych dni, ale tego co w tym tygodniu pokazała (wiosna oczywiście) dawno nie było.
Przyzwyczajeni byliśmy od razu do ciepła, a tu klops... zimno, śnieżnie i deszczowo...
A po środowej wizycie na działce myślałam że padnę.. normalnie jakby walec przejechał po kwiatach... prawie wszystko leżało przygniecione grubą warstwą mokrego i ciężkiego śniegu... teraz już jest lepiej, ale i tak nie wiadomo czy wszystko się podniesie... dobrze że wcześniej zrobiłam trochę zdjęć, bo na razie nie mam ochoty pokazywać takiej zmaltretowanej działki...
 
Tak było w świąteczny poniedziałek... 
 





















 

Komentarze

  1. Na pogodę niestety nie mamy wpływu... A świąteczne zdjęcia z działki wymarzone. Miałaś piękną wiosnę! Życzę dużo ciepła i słonecznej pogody. Z pozdrowieniami G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima w koncu toczy walke z wiosną i widac wygrywa ten boj, ale juz za chwile to jednak wiosna zwycieży. Twoje kwiatki bajecznie kwitną. Powiesz mi co to za pieknosci te żołte niskie kwiatki? Poizdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie! U mnie jakoś zimno, jesienne cebule nie wzchodzą :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)