C po raz ostatni...

Tak... po raz ostatni, choć właściwie w tym roku dojdzie jeszcze jedna, posadzona jesienią.
A na dzisiaj pięknie i bardzo mocno pachnąca, o pięknych różowo - liliowych kwiatach i zdrowych liściach, róża historyczna  Comte de Chambord.
Róża jest wytrzymała na mrozy do -32 st. i nie potrzebuje okrycia na zimę.
Ja jednak, tak jak wszystkim różom dałam kopczyk z kompostu :)
Rośnie u mnie od jesieni 2011r.



Niestety... mam tylko to jedno zdjęcie, chyba że nie dowidzę :)
Następna róża będzie na D... więc już teraz zapraszam...

Komentarze

  1. Gabi u Ciebie jedna róża ładniejsza od drugiej a to dopiero "c". Życzę miłego weekendu,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak.. dopiero C, ale nie mam chyba całego alfabetu :)...zresztą nie wiem.

      Usuń
  2. Cudowne masz róże! Najpiękniej prezentują się w grupie i w pełnym rozkwicie. A na zdjęciach właśnie pojedynczo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że w grupie wyglądają ładnie, chociaż takie wielkie parkowe nawet solo są świetne.

      Usuń
  3. Gabi, ta róża dla mnie, bo u mnie wymarzają inne! Czy to jest parkowa czy rabatowa róża? i kolor do tego cudny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To róża historyczna i osiąga 150 cm wysokości.
      Jak będzie u mnie, to się dopiero okaże, bo to młódka :)

      Usuń
  4. Twoje rózyczki są wspaniale miłego weekendu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie róże są wspaniałe, choć można jedne bardziej lubić, a inne mniej.

      Usuń
  5. Byłam w zamku w Chambord, ale nigdzie nie widziałam tych pięknych róż, a szkoda.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, a może widziałaś, a nie wiedziałaś że to one...

      Usuń
    2. Gabi, nie przypominam sobie żadnych róż, tylko bardzo rozbudowany zamek ze śmiesznymi kominami, które są tak charakterystyczne, że dzięki nim zawsze rozpoznam ten zamek.
      Dokoła jest bardzo duży park i może tam rosną te róże, ale zwiedzałam go tylko pobieżnie.

      Usuń
  6. Pięknie Ci się ten alfabet rozwija :)
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozwija... i nie wiem czy zdążę do wiosny ze wszystkimi :)))

      Usuń
  7. Lovely drops of water on such wonderful pink rose!
    perfect decor of garden!

    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w zamku Chambord, ale nie widziałam takiej pięknej róży.
    Ona zachwyca swoim kształtem formą, kolorem...
    Gabi, ona jest po prostu CUDNA!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo ładna i nawet mi nią zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupuję tę różę już dwa lata :( Nie będę tego odkładać w nieskończoność. Widziałam na żywo, jest fantastyczną różą. To jedna z piękniejszych powtarzających, najpiękniejsza z portlandzkich (obok mojej ukochanej Rose de Rescht).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta odmiana ma wszystko co trzeba, zapisuję sobie jej nazwę : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)