Kicha...

Witajcie kochani....

No to wróciłam z wojaży i jestem...  jakby to tak delikatnie ująć.... zawiedziona :(
Nie przywiozłam ze sobą żadnej rośliny... dlaczego ?
Otóż... nie było nic co by mnie zainteresowało.
Wierzcie lub nie, ale dosłownie nie było na czym oka zawiesić.
Nastawiłam się na jakieś nowe odmiany jeżówki, pełnego pierwiosnka, czy chociażby ciemierników.
Nie mówiąc już o innych rarytasach.

W większości były tam tylko skalniaki i to te popularne, jeżówki tylko dwie odmiany,
po ciemiernikach ani śladu...
Jedynie co wpadło mi w oko, to  Meconopsis, ale ze względu na to że to dość kapryśna roślina, nie zaryzykowałam jego kupna... a tani nie był.

Centrum i owszem... bardzo duże.
Były tam przepiękne "bajery" do domu i trochę do ogrodu i mnóstwo kwiatów sezonowych.
Tak więc po ponad godzinnym chodzeniu po centrum wyszłam z pustymi rękoma...

Po powrocie poleciałam oczywiście na działkę i prawie że oniemiałam.
Jest cudnie.... kwitną tulipany, narcyzy, korony cesarskie szafirki itd.... brakuje tylko ciepła.

Na zdjęcia zapraszam wieczorem, bo teraz idę na działkę ....
Mam tam trochę pracy.... przede wszystkim koszenie trawy... urosła przez ten tydzień... oj urosła :)

Komentarze

  1. W takim razie do zobaczenia wieczorem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego dnia i całego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Do wieczora, lub jutra :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie udało Ci się znaleźć nic nowego ale za to Twoi działkowi mieszkańcy powitali Cie jak należy, żebyś tak bardzo nie żałowała, że wracasz z pustymi rekami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dette skjer av og til..men du har så mye vakkert i din hage..gled deg over det:))
    Ha en fin kveld, Gabi:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to często bywa, że napalimy się na nie wiadomo co a wychodzi kicha.
    Ja ostatnio zaliczyłam to na piątkowych "targach" w Kielcach. Piszę w cudzysłowiu, bo u nas na rynku większy bywa wybór ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)