Dziewanna fioletowa

Po wielu deszczowych i pochmurnych dniach wreszcie wyjrzało słońce... jednak nie nacieszyłam się nim długo.  Miałam nadzieję że spędzę cały dzień pracując na działce, ale niestety... przeszła burza i trzy razy padał deszcz... Posadziłam tylko nowe epimedia które dostałam przedwczoraj i kokoryczkę. Sadzonki są duże więc powinny w przyszłym roku pokazać sporo kwiatów. Białe Epimedium ma maleńkie kwiaty, ale myślę że jak ich będzie więcej, to ładnie będzie wyglądać... zobaczymy...



Verbascum phoeniceum - właściwie to roślina dwuletnia, ale u mnie rośnie już kilka lat, a to dlatego że bardzo łatwo się rozsiewa i jest zawsze... Ze względu na jej delikatne kwiaty i długie kwitnienie, jest mile widziana w moim ogrodzie. Lubi słońce i niezbyt mokrą glebę... ale siewki nie lubią przesadzania, dlatego u mnie rosną tam gdzie padnie nasionko. Jej nazwa wskazuje że powinna być fioletowa, ale mam różne odcienie.... nawet biały... 


                                                                                                         

Komentarze