Nadal nieciekawie...

.. jak w tytule posta.. nadal nieciekawie...
Jeden dzień w miarę słoneczny, w nocy deszcz a następny dzień już chłodniejszy i bez słońca...
i tak w kółko... czekam jednak wytrwale na ciepłe i słoneczne dni...
Na działce dalej kwitną tulipany... w tym roku bardzo długo kwitną, a jeszcze niektóre mam w pąkach... tak długiego kwitnienia już dawno nie było... rozkwitły też pierwiosnki... cała paleta barw...  to część, bo reszta mi się nie chce załadować... może wieczorem się uda...







Komentarze

  1. U mnie 3 dni bardzo ciepłe bo temperatura więcej niż 20 stopni, w nocy padał deszcz i teraz przechodzi burza;
    przepiękne masz pierwiosnki zwłaszcza na drugim zdjęciu
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwiosnki rewelacyjne. Czekam na kolejne zdjęcia, bo po tych kilku zdjęciach mam niedosyt :) Poza tym słonecznej i ciepłej pogody życzę oraz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, tego roku wiosna jest bardzo kapryśna, ale mimo to pierwiosnki cudownie zakwitły. Piękne ujęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)