Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

wtorek, 18 czerwca 2013

To już lato....

.... słoneczniej serca biją...

Witajcie !!!

Ciepło... ciepło.... gorąco... pewnie pomyślicie że jestem straszna maruda, ale ja nie przepadam za takimi upałami.... i nic na to nie poradzę.
Nie ma takiej normalnej temperatury ostatnio... albo deszcz i zimno, albo upał.

A na działce kolorowo !!!... kwitną moje ukochane (ostatnio)  róże... i to prawie wszystkie.
Warto było czekać na taki widok... chociaż zdjęcia niespecjalnie mi się podobają...  ostatnio mój aparat jakiś dziwny... a po drugie, mam nowy komputer i radykalnie zmieniły się kolory monitora.
Nie wiem teraz czy na starym są lepsze kolory, czy na nowym... do nowego nie mogę sie przyzwyczaić :)))
Proszę więc oglądających o komentarze co do jakości zdjęć...
A dzisiaj róża zasypana kwieciem... niby żadna rewelacja, ale kwitnie obficie i długo... praktycznie do mrozów.
A róża ta, to Elmshorn... róża parkowa o ostrym różowym kolorze...
Mam dwie i chyba nie żałuję...




i trochę innych kwitnących...









3 komentarze:

  1. Lato, lato, wreszcie jest ciepło :)
    Róża piękna, kiedyś, kiedyś kupiłam taką, nie chciała rosnąć, wypadła po paru latach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda z ta pogoda. Nie moze byc normalnie. Pieknie Ci kwitnie. Roze i u mnie zacznaja .Pachna nieziemsko i tu ta dobra strona upalu daje znac.Zdjecia ok.chociaz pewnie na drugim komputerze kolory beda inne. Tak juz maja te ekrany ,ze roznie pokazuja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ...ta w końcu lato, duszno i jak zwykle wiatru zero. Jedno co dobre w takiej pogodzie to ptaki i kolorowe roślinki...

    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...