Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

piątek, 22 lutego 2013

G... jak Gartentraume...

I kolejna róża cudnie i bardzo mocno pachnąca.
Gartentraume, bo tak się nazywa,  jest różą parkową,  różowego koloru, choć zewnętrzne płatki są jakby jaśniejsze... lekko karbowane, pełne.
Kupiłam różę, ale nie zgadzała się z zamówioną... w tej chwili nie pamiętam jaka to miała być.
Wiem tylko, że gdy zakwitła okazała się inną niż ta zamówiona, ale nie żałuję tej pomyłki.
Rośnie w miarę wolno...na razie, bo ma osiągnąć dość spore wymiary... a ja chciałam mieć od razu duży krzaczor :))) ... i jak już pisałam, cudnie i bardzo mocno pachnie... jest po prostu piękna... i zdrowa !!!







I jak zawsze, bardzo dziękuję za komentarze.... pozdrawiam wszystkich i życzę miłych dni... :)

12 komentarzy:

  1. Piękne są róże dają nam tyle radości pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękna ale co to za nazwa co za trauma ogrodowa, powinna się nazywać Princess Garden.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. O rozach nigdy dosc...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja też słabiutko, wolno rośnie, ale jestem cierpliwa ;).
    Pięknie została ujęta na tych zdjęciach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful rose Gabi. I can imagine you like it.
    Have a wonderful weekend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna nawet jeżeli pomylona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful bloom Gabi

    Happy Weekend

    Fiona

    OdpowiedzUsuń
  8. Mozna nacieszyć oko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To już czwarta nazwa róży, której nazwę zapisałam i może uda mi się ja kupić, bo jest prześliczna. Dziwne, że róże na działkach pachną, a te kupione w kwiaciarniach nie mają żadnego zapachu.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym teraz poczuć jej zapach :). Pomarzyć chyba można. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor! można tylko pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja kilka dni temu kupiłam przypadkowo w C.H. dwa krzaczorki tej przepięknej róży i już się nie mogę nią nacieszyć. Wątpię jednak aby tego lata zakwitła. Nic to - poczekamy, będzie większa radocha....
    :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...