Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

piątek, 5 sierpnia 2011

Preziosa...

Następną hortensją rosnąca w moim ogródku jest hortensja piłkowana - Hydrandgea serrata "Preziosa"...
Jak na jej wielkość i wiek, to marnie kwitnie... ma zaledwie trzy kwiaty.
Zastanawiałam się po co okrywałam ją na zimę... i tak sporo pędów wymarzło...
W poprzednim roku nie okrywałam jej, a kwiatów miała więcej... w tym też jej nie będę okrywać, ale i zastanawiam się nad jej przesadzeniem.
A może tylko kawałek ukopię i posadzę w innym miejscu ?... zobaczę...




3 komentarze:

  1. Magnifique, j'ai cet hydrangea au jardin et je l'aime beaucoup
    Bon dimanche jocelyne

    OdpowiedzUsuń
  2. te kwiaty tak się kryją pod liśćmi, jak u mnie! nawet jak obficie kwitnie, to tego nie widać... zapraszam do mnie po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jocelyne... mnie też się podoba... oby tylko bardziej kwitła.

    Megi... zaskoczyłaś mnie... ja ?
    Mam przeciętny ogród i przeciętne rośliny... ale serdecznie dziękuję...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...