Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

poniedziałek, 11 lipca 2011

Ciąg dalszy...

Lilie... lilie... i jeszcze raz lilie.... to ich czas....

Koures




To lilia oznaczona jako  CM-05-027 ... kupowana w zeszłym roku... być może już ma nazwę, ale ja jej nie znam...




4 komentarze:

  1. Przepiękne są te lilie, cudne! I jakie piękne, artystyczne fotografie!!! Te krople deszczu...lubię takie ujęcia! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zdjęcia kwiatów po deszczu, jeszcze takich ładnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne- apetyczny kolor, i te krople, i takie umyte!

    OdpowiedzUsuń
  4. Guga, Giga, Megi... dziękuję... też lubię "deszczowe" zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...