Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

piątek, 18 marca 2011

Szatka... : )

Zapewne Ci co do mnie zaglądają, zauważyli że zmieniłam szatkę bloga, którą sama zrobiłam.

(Dopisek -  ha.. ha... już nieaktualne :))) ... ciągle poszukuję... )
Proszę mi wybaczyć, ale nie mogę się zdecydować... tak samo mam z roślinami w ogródku :)))

Post piszę na raty... w międzyczasie byłam na działce... brrr... ale zimno.
No i tak... ślimaki jak zwykle zdążyły już zjeść sałatę... okropne.
Mój Dyptam też mam wygryzione czubki... kurcze... czyżby znowu będzie bez kwiatów ?
Nakryłam go butla po wodzie i poczęstowałam niebieskimi granulkami... a co... niech sobie ślimaki jedzą.
Krokusy, przylaszczki i przebiśniegi są takie biedne... stoją skulone z braku słońca... a do wiosny jeszcze tylko 3 dni...
Zauważyłam, że słabo coś wychodzą z ziemi cesarskie korony... i jakieś takie cieniutkie.
Zdaje się że nie będzie ich tak dużo jak zwykle.... ale zobaczymy... obym się myliła.





5 komentarzy:

  1. Podoba mi sie Twoja nowa "szata". Ja też mam nową, ale sama nie robiłam :-(. W ogródku chciałoby sie coś zrobić i więcej kolorów zobaczyć, a tu zimno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafika - super - bardzo romantyczna i ciepła.
    A co do pogody to u nas również brrrr... chyba wraca zima (oby nie)

    OdpowiedzUsuń
  3. owszem ładnie:-) już ślimaki?? brrr

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonsoir gabi merci beaucoup pour ta visite du jour anniversaire.
    amitiés jocelyne

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się obecna szatka bardziej podoba :)
    Nie skacze do oczu, jest spokojna i stonowana a koloru dodają zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...