Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

niedziela, 4 lipca 2010

Podniebne ptaki

Prawie codziennie wysoko na niebie słychać warkot silników.  wieczory są ciche i bezwietrzne, więc to chyba najlepsza pora aby polatać sobie wysoko nad ziemią i zobaczyć co dzieje się na dole...


A dzieje się wiele... kwitną moje ukochane rośliny...


A to kwitnie za płotem u sąsiadki... piękna malwa w pastelowym kolorze.


 Ostróżki niezmordowanie kwitną... powinnam je już niedługo przyciąć, aby zdążyły zakwitnąć po raz drugi.



a ciemiernikowi pomyliły się pory roku...


Tydzień temu na działki przyleciała papuga...duża... lata tam do dziś.
Pewnie komuś zwiała z klatki...
 

1 komentarz:

  1. Ostróżkę masz bardzo okazałą. Super!!
    A Ciemiernik to roślina, którą po prostu chcę mieć :D Przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...