Kuklik szkarłatny

Nareszcie poprawa pogody... na jak długo, to się okaże...
Najgorzej wyszły na tym tulipany... nie zdążyłam się nimi nacieszyć, a już jest po nich...
Są strasznie zmaltretowane deszczem... reszta roślin wygląda dobrze.



Geum coccineum - bylina dość obficie kwitnąca wiosną, świetnie wygląda w zestawieniu z niebieskimi kwiatami np. tak jak u mnie z szafirkami, floksem kanadyjskim lub niezapominajkami. Nie jest wymagająca a świetnie zdobi ogród. Może rosnąć w słońcu lub półcieniu, a rozmnaża się dość łatwo... wystarczy oderwać młodą rozetkę. W swojej kolekcji mam odmianę o kwiatach żółtych i czerwonych pełnych, choć ten nazywany jest kuklikiem chilijskim. Jeszcze nie kwitnie...





A tu już wspomniany Floks kanadyjski...



Komentarze

  1. Kuklik-okazuje się,że też mam.Kupuję byliny od działkowiczów a oni często nie wiedzą co mają.Ale jak mogę im pomóc a sobie zapełnić ogród to czemu nie...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałem szkaradny, a to szkarłatny upss... :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)