Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

czwartek, 12 lipca 2012

Zapominalska

Właśnie... zupełnie zapomniałam...
Parę dni wcześniej dostałam wyróżnienie od Talibry... za które bardzo dziękuję.




Reguły tej zabawy polegają na przekazaniu nagrody nie więcej niż 10 - ciu osobom.
No więc przekazuję dalej... wyróżnienie otrzymują :

1)Kasia
2)Lusia
3)Baraszka
4)Maszka
5)Doranma
6)Inger Marie

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Well done on your award
    you deserve it
    congrats


    Hope you have a lovely weekend.

    Fiona (still raining here in Ireland)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję przeserdecznie - zaraz sobię moją nagrodę wkleję z dumą na bloga!!!

    Ale u Ciebie przepiękne foto - uwielbiam rośliny, które pokazujesz - Veronica cudowna. Pozdrawim serdecznie!!! K

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za wyróżnienie, miło mi bardzo gościć Cię na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabi , bardzo Ci dziękuję ale dostałam też od Talibry w tym samym pakiecie co Ty. Na dodatek nie przesłałam dalej , bo mi się wydawało ,że wszyscy z moich znajomych blogowych już ją mają.Ale dziękuję oczywiście za wyróżnienie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również serdecznie dziękuję za to kolejne miłe wyróżnienie !!! Dziękuję, dziękuję, dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pięknie :) Miło jest być wyróżnianym i to jeszcze w tak doborowym towarzystwie przez tak wspaniałą Blogerkę :) Z przyjemnością zaopiekuję się wyróżnieniem wkrótce. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kjære Gabi:)
    Hjertelig takk for den vakre prisen du gav meg:)))
    Jeg takker glad og ydmykt for din gave:))
    Ønsker deg god helg:))
    Klem fra MEG:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że taka zabawa trwa tylko na blogach Onetu, a okazuje się, że na Bloggerze również.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...