Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

środa, 23 maja 2012

Irysy i... truskawki

Zakwitły kosaćce bródkowe popularnie zwane irysami...
Miałam ci ja jeszcze dwa lata temu kilka kolorów, ale rozdałam i zostały tylko trzy...
Jak dla mnie, to stanowczo za szybko rozrastają się w wielgachną kępę, a ja nie mam miejsca na takie okazy.
No i mam tyle ile mam... dwa kwitną a trzeci się ociąga i już nie zobaczę kwiatów tego roku.
Ale za to mam pięknego irysa japońskiego... nazwa jak zwykle mi uciekła :)
Na razie kwitnie jednym kwiatem, ale ma pąki więc nie jest źle.
Zresztą już zdążyłam go rozmnożyć, a mam go dopiero drugi rok.





A to te dwa kwitnące kosaćce bródkowe (Iris hybrida)




No a w warzywniaku dojrzewają truskawki... mmmm.... :)


7 komentarzy:

  1. Beautiful shots of the Iris Gabi
    so pretty and a lovely colour


    I love strawberries too

    Wishing you a lovely week filled with lovely things.


    Fiona x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne truskawki ,u mnie zaczęły dopiero kwitnąć.Irys myślę,że to Irys Louisiana Cajun Capers,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Iryski piękne, a truskawki wyglądają smakowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz masz i do oglądania i do smakowania:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne irysy, te brodkowe swietne, mnie albo nie przyjely sie, albo nie wiem co, bo nakupilam i nic nie wdze. Truskawki juz powoli i u mnie dojrzewaja, ale na razie sa biale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wdzięczne kwiaty. Lubię ogród gdy kwitną irysy. U mnie, głównie fioletowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię irysy takie właśnie pastelowe. Szkoda ,że przekwitają tak szybko. Tych japońskich nakupowałam w ubiegłym roku kilka kolorów ale niestety nie przetrwały. Zazdroszczę. Truskawki zerwałam dziś aż dwie :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...