Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

poniedziałek, 28 maja 2012

Czekanie na...

... kwiaty róż.... no tak... już nie mogę się doczekać ich kwitnienie.
A one jak zaklęte... porobiły pąki i nic.... strasznie wolno to idzie.





 Tak było jeszcze w piątek... może dzisiaj będzie już co oglądać :)
A na razie szałwia omszona...  (Salvia nemorosa)... najprawdopodobniej "Rose queen"





7 komentarzy:

  1. Hello, Gabi!
    O, the first rose buds!
    Thank you for the wonderful pictures, there is so much beauty in your garden!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ogród.Róże i szałwie, i reszta roślin wszystko razem wygląda naprawde świetnie!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Great to see the roses starting to make an appearance.

    I love your photos.

    Have a great week.


    x Fiona

    OdpowiedzUsuń
  4. How beautiful to see your first roses are flowering
    Great shots Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pączki na różach na pewno niedługo rozkwitną:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy na pierwszym zdjęciu to może róża Mercedes?

    OdpowiedzUsuń
  7. Doranma, niestety nie wiem.
    Kupiłam ją za 1 złotówkę i ma to być mała róża.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...