Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

środa, 21 marca 2012

Wiosna...

No tak.... pierwszy dzień wiosny już za nami... był chłodny, ale słoneczny.
Większość prac porządkowych mam już za sobą, i od dzisiaj zaczynam zajmować się rabatami i spulchnianiem "pozimowym" gleby.
Będzie to dość ciężka robota, ale jak pomyślę sobie o efektach, to nic mi nie przeszkodzi :)

Nie wiem co ostatnio dzieje się z blogerem... nie mogę dodać zdjęć...
Tzn. muszę kilka razy klikać aby zdjęcie się dodało... wkurza mnie to...
Czy Wy też tak macie ?

Kwitnie coraz więcej krokusów... tzn. kolorów, ale i tak jeszcze spora część w pąkach.




No i zaczęły kwitnąć śnieżyce.... jakoś słabo w tym roku.


10 komentarzy:

  1. Och tak bym chciała wyjść do ogrodu i coś porobić, ale jestem po szpitalu i nie mogę nic dźwigać :( Mam nadzieję za za tydzień już porobię wiosenne porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, wiosną jest zawsze najwięcej pracy, ale też odwdzięcza się ona kolorami kwiatów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabi, u Ciebie i tak tej wiosny więcej niż u mnie.
    Śnieżyce są śliczne ... dlaczego ja ich jeszcze nie mam :)
    Co do blogera, to ja problemów z wstawianiem zdjęć nie mam, ale za to mam ogromny problem z komentowaniem, m.in u Ciebie. Okienko wyświetla się na kilka sekund potem znika i nie można nic na pisać.
    Teraz się uparłam i udało się za nastym razem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zakwitły jak na razie tylko żółte krokusy. Nie miałam wczoraj problemów z przesyłaniem zdjęć i obyś Ty tez ich nie miała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne śnieżyce. A krokusy uwielbiam. Cóż, praca pracą, ale własnie na przedwiośniu ogród jest najpiękniejszy - kiedy mamy go w głowie i zaczynamy wprowadzać marzenia na rabaty. Z dodawaniem zdjęć rówież mam problem. Odkryłam ostatnio, że ma to coś wspólnego z przeglądarką internetową. Na chromie idzie ok, na explorerze również, natomiast na Operze się biesi (używam opery i dlatego trochę mnie to irytuje, ale wtedy odpalam na chwilę IE, tam wrzucam zdjęcia, zapisuję post i wykańczam go już w operze). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ŻYCZĘ ...
    MIŁEGO, CIEPŁEGO, SŁONECZNEGO I RADOSNEGO
    P I E R W S Z E G O D N I A W I O S N Y
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają śnieżyce, mi wyginęły, muszę kupić nowe cebulki na jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey Gabi,
    I had problems to placing photograph's. When I click on your photo's I think you have to re-size your photo's because blogger gives you not so much capability as you think. You can buy space but first try to resize your photo's to 800 pixels before publishing. I hope it will work.
    gr. Marijke

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz chyba nie zdaze zobaczyc te kwiatki wiosenne, za tydzien pewnie juz ich nie bedzie. A jezeli chodzi o zdjecia to wydaje mi sie ze tak jak pisze DuzaMala wystarczy zmienic przegladarke. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...