Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

piątek, 30 września 2011

Eomecon

Eomecon caerulea... chyba nie ma innej nazwy...
Zakwitł... nareszcie... a już myślałam że będę musiała czekać do przyszłego roku.
Kwiat nie jest zbyt duży i chowa się między liśćmi, ale sama roślina jest dosyć duża... ma około 40 cm wysokości....
Coś mi się wydaje że nie jest jej za dobrze w miejscu w którym rośnie, bo ma jakieś blade liście... chyba że to od nadmiaru słońca...
Ale za to rabata będzie pełna tej rośliny... zauważyłam... o zgrozo !... że wypuszcza pędy  daleko od siebie...
Czyżby następny "wędrownik" ???






6 komentarzy:

  1. Nigdy nie widzialam tej roslinki. Ladna, taka delikatna, ciekawe skad pochodzi?pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Grażyno, kupiłam ja w zeszłym roku, a widziałam ją chyba u kogoś na FO... no i spodobała mi się.
    A pochodzi z Chin... tak gdzieś wyczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynthia, mnie też liście zachwyciły... żeby tak jeszcze nabrały prawdziwej zielonej barwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Landbohaven... pięknie dziękuję za wpis.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...