Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

czwartek, 14 lipca 2011

Zaczęło się...

To druga trochę inna jeżówka... Echinacea Doppeldanger...
Na początku kwitnienia nie wyróżnia się niczym od tej którą znamy.. ale po jakimś czasie zaczynają wychodzić płatki na czubku kwiatka... to dopiero początek i mam nadzieję że będzie taka jak na zdjęciach, a więc taka bardzo "czupurna"... :)))





2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, odmiana też ciekawa. Poprzednie jeżówki równie interesujące. Gdzie je nabywasz ? Bo coraz bardziej mnie kuszą ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Barashka... sklepy gdzie kupuję są podlinkowane na bocznym pasku bloga... ale dużo tez kupuję na allegro... mnie też jeszcze kuszą inne... :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...