Przymiotno

Aby nie zanudzać tylko różami, których mam jeszcze sporo do pokazania, teraz dla odmiany byliny kwitnące teraz...

Przymiotno ogrodowe - Erigeron hybridum - dość długo kwitnąca bylina, świetnie nadaje się na kwiat cięty.
Co mnie w niej denerwuje to to, że trzeba ja podwiązać, bo lubi się pokładać szczególnie po mocnym wietrze i deszczu,
Może to też wina tego, że u mnie jest częściowo zacieniona... a zaletą zaś jest powtórne kwitnienie pod jesień jeśli w porę zetnie się przekwitłe kwiaty.












Komentarze

  1. Niesamowicie piekne kwiaty ! ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandra, piękne i dość fotogeniczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak ,,piękne ,,a miałam o nie prosić ,,ale to w następnym sezonie ,,,,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)