Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

środa, 8 czerwca 2011

Nowe rośliny

Nie wiem czy pisałam, bo mam sklerozę :))), ale dostałam zamówione rośliny...
No i jak zwykle w takim wypadku, dwa dni chodzę i szukam dla nich miejsca.
W sumie to wiem w której części działki mają rosnąć, ale konkretne miejsce to trzeba dobrze wybrać... żeby potem nie przesadzać.
No i tak... mam Kirengeszomę  i trawę Hakonechloa do cienia, trzy dzwonki - Collina, Elizabeth i Chamissonis, , i Corydalis nobilis... której odpadły liście.
Teraz tylko posadzić i czekać na kwiaty...

I mam też i ciężki orzech do zgryzienia... kurcze... i nie wiem co zrobić...
Potrzebuję więcej cienia dla moich "cieniasów" i zastanawiam się, czy nie przesadzić kupionego wiosną złotokapu w środek tej rabaty... oczywiście jesienią.
Ale jakoś nie umiem sobie wyobrazić jak to będzie wyglądało bo... mam tam kratki na róże i pnącza, i oczko...
Złotokap by zacienił część roślin jak praży najbardziej słońce... jak się rozrośnie oczywiście... ale z drugiej strony... te kratki... no nie wiem...
Na razie w miejscu gdzie miałby być złotokap, rośnie dereń kwiecisty... no i co tu zrobić...???
Do jesieni mam sporo czasu, ale czy zrobię dobrze ?   któż to wie... chyba muszę pokombinować ze zdjęciami i zobaczyć jakby to wyglądało...

1 komentarz:

  1. Congratulations on your new purchases! I am sure you will find somewhere to put them - I always do somehow :).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...