Pachnące piękności

Choć nie wszystkie lilie pachną, to jednak mam kilka takich, których zapach roznosi się po działkach...
Najbardziej pachnącą lilią jest Lilium Regale zwana lilią królewską.
Ten rok nie jest jednak dla niej łaskawy... mają tylko po 1-2 pąki i są niskie...
A jeszcze w zeszłym roku miały po 4-6 pąków... to był widok... a zapach niesamowity.
No cóż... nic na to nie poradzimy. Jesienią je rozsadzę, to może w przyszłym roku pokażą znowu swoje oblicze... prawdziwe i piękne.

Kwitną tez i inne lilie, już mniej pachnące albo wcale...
Ta lilia jest jeszcze bez nazwy... oznaczona jako CM-05-027


 Lilia NN



 Lilia z grupy LA Koures

Komentarze

  1. Przepiękne lilie posiadasz!! Zdjęcia przecudnie je przedstawiają. Ja jeszcze nie mam lilii ani w ogrodzie ani na działce, ale za to mam liliowce. Kwiaty mają podobne, ale mniej okazałe, ale pewnie je znasz:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)