Skąpane w deszczu

Nie pamiętam kiedy robiłam zdjęcia w słońcu... ale deszczowe również pięknie wyglądają, choć kwiatom to nie służy. Jedynie zadowolone są funkie i..... ślimaki. A jest ich sporo... zdążyły mi zjeść sałaty i marchewki... nie gardzą również szałwiami, choć one podobno należą do grupy roślin których nie jedzą. Te "moje" ślimaki je jedzą... Ale miałam szczęście, bo hosty tak wystartowały, że ominęła je wyżerka przez ślimaki...  O hostach będzie później... teraz kilka deszczowych roślin...
Przytoczę tu cytat  Jerome K Jerome... " Przyroda  zawsze jest piękna... nawet we łzach..." Wydaje mi się że idealnie pasuje do fotek.




Komentarze

  1. Rośliny w deszczu wyglądają bardzo świeżo i czysto.Takie klarowne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)