Modlitwa o zapał...

Modlitwa o zapał...

..Panie, czasami nic mi się nie chce i mam wszystkiego dość. Kiedy dopada mnie znużenie, obojętność, zniechęcenie, apatia, nuda lub „smutek tego świata”, nie zostawiaj mnie samego. Poślij mi anioła, który mnie wyrwie z leniwego odrętwienia. Jezu, który napracowałeś się dla naszego zbawienia, proszę, oddal ode mnie wszelką duchową ociężałość. Usuwaj z serca zgorzknienie, odnawiaj gorliwość w czynieniu tego, co dobre, święte, pożyteczne. Daj świeżość mojej modlitwie, zapał w pracy, radość w służeniu Tobie i bliźnim. Naucz mnie mądrze korzystać z daru czasu. Niech budzi mnie anielskie wołanie: „zaraz dzień (jeszcze jeden) zrób, co możesz”...

poniedziałek, 14 czerwca 2010

Piękna nieznajoma

Mam ją od zeszłego roku... zaczyna rozchylać płatki. Jest delikatnie różowa... śliczna...
Na razie jest to jej pierwszy kwiat, ale ma kilka pąków, więc będzie na co popatrzeć.
Będę jej się bacznie przyglądać i opinię na jej temat napiszę po sezonie...
Dla mnie do tej pory NN... ale może ktoś kiedyś mi podpowie co mam... czekam na komentarze i podpowiedzi...
Chyba wariuję na punkcie róż... :)))


2 komentarze:

  1. Piękna róża a z tymi kroplami deszczu wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta róża.faktycznie te krople deszczu dodają jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że zostawiłaś/eś ślad... dziękuję i zapraszam znowu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...