Czas róż

Prawie codziennie zakwita jakaś róża... nie mogę się doczekać aż zakwitną wszystkie nowe róże.
Część już kwitnie, ale na niektóre będę musiała poczekać dłużej.
Nie może się pozbierać Cinderella...niewiele urosła, więc o pąkach na razie nie może być  mowy...
Rosarium Uetersen też ledwo odstaje od ziemi, ale ma dwa pąki... i to mnie cieszy.
Zobaczę jak wygląda w rzeczywistości. Moje stare róże radzą sobie dobrze i już niedługo będzie pełnia ich kwitnienia...

Kalmar pięknie już pokazuje swoje kwiaty - jest to niska róża wielokwiatowa, o delikatnym a zarazem pięknym morelowym kolorze... powinna kwitnąć całe lato.
Nie wiem jeszcze czy jest podatna na choroby - mam ją od zeszłego lata.


Moja stara róża Europeana - róża rabatowa, ładna, ale często atakuje ją czarna plamistość.



Casanova ? - ale na 100% nie jestem pewna

Komentarze