Dzisiaj była piękna, słoneczna pogoda.
Byłam oczywiście na działce... jakżeby inaczej...
Ręce mnie świerzbiały żeby coś zrobić, ale niestety...musiałam wracać do domu.
Zrobiłam kilka zdjęć i poszłam... choć wcale mi się nie chciało.
Po wczorajszym deszczu wszystko się zazieleniło i urosło.
Coraz więcej roślin ma pąki i z niecierpliwością czekam na kwiaty.
Na pierwszy ogień pójdą tulipany, hiacynty, psizęby i cesarskie korony.

O.... cesarskie korony.... muszę Wam powiedzieć, że bardzo lubię ich zapach... po prostu... lubię.
Choć niektórzy twierdzą że jest okropny i że śmierdzą...

Jutro zapowiadają nieciekawy dzień, więc pewnie będę siedzieć w domu.... i tak do wtorku.
Ale potem to już tylko będzie sama przyjemność przebywania na świeżym powietrzu,
i moje ulubione zajęcie... grzebanie w ziemi. :)

A to już dzisiejsze zdjęcia...

Cebulica syberyjska -Scilla siberica - bardzo wdzięczna roślina cebulowa.
Nie jest wymagająca i urośnie w każdym miejscu... choć powinna rosnąć raczej w miejscach cienistych, to u mnie rośnie w słońcu i wygląda na to że jej dobrze.
Rośnie, kwitnie i na dodatek rozmnaża się...

Komentarze